Daisypath Next Aniversary Ticker

mengeTAG

Filed under: by: Unknown






WOW WOW WOW WOW!

ini sudah empat WOW!

aku sudah ditag (aku tak paham lah, adakah aku sudah menang atau pun baru dicalonkan?)

neway tenkiu very the much to life...errr tak tak i mean cik L.I.F.E pasai dialah yg mengeTAG aku mcm SmartTAG lajuuuuu je

'ANDA HENDAKLAH MENYEDIAKAN SATU UCAPAN BERANGAN"

ok aku kena prepare satu ucapan la plakkkk

ucapan aku :

Selamat sihat semua pelawat2 blog. memandangkan harga minyak yg semakin tinggi dan kini mula merundum di pasaran dunia, kabinet telah bersetuju untuk mengapungkan harga ikut harga dunia dan PTPTN pun sudah meng'down to earth' kan caj percent dia kepada satu (1) saje. Namun disebalik berita gembira ini masih terdapat lagi rakyat yang sengsara akibat minyak naik iaitu seperti cikgu2, pekerja di kompeni milik Jepun, pengambil gambar, pengExsekutif2, dan lain2 lagi. Jadi disini saya mencadangkan bloggers2 semua bersatu hati menentang kekerasan Russia terhadap Georgia, walopun watak Georgia mmg watak jahat dalam citer Gossip Girl. (tetapi yg lebih jahat adalah watak gadis Blair, mcm citer Blair Witch Project yg seram nak mampos last2 aku kena tipu mcm citer hantu tisu Yosh siol la!).
Dapat award ni sebanyak sedikit telah menenangkan dan mengembirakan hati saya, dan saya harap mana2 gadis yg nak ON CINTA dan sms ke 33658 hendaklah menyertakan sekali pay slip gaji, (yelah kot2 terdesak bole cover la kot...)

sekian, wasalam, tenkiu very much to all bloggers kerna tanpa anda sapalah Mael XPDC.

It should been done according to the following rules:
1. The winner may put the logo on his/her blog.
2. Put the link to the person you got the award from.
3. Nominate 5 blogs.
4. Put the link to the blog.
5. Leave a massage for your nominees



2. org yg bertanggunjawab mengeTAG aku adalah org ni

3. 5 blog yg aku cukup meyampah tp addict hari2 nak bukak adalah (oh aku harap ini adalah senarai yg masih belum kena TAG yo!) :

a. cikgu OJIE si hantu durian
b. cikgu praktikum S.YANAZ
c. kang kena penamporJEPONG sekali
d. ala comelnyee amal-aisya yg slim nih
e. helang terbang manhelang!

4. oh nama2 di atas semua ada link, sila klik ye...kalo tak dpt bukak sila klik disini

5. duh, kena leave message la plakkk...ok done!

WOW sungguh la penat nak hasilkan post nih, haihhhhh! (ulang ayat cik L.I.F.E)

sekali lagi saya ucapkan TENGKIU! kepada pembaca2 blog nih, anatawadaisukisukak! (yosh betul tak Jepung aku nih?) hohohohoho

8 comments:

On August 14, 2008 at 9:11 AM , S.YanaZ said...

Enche' Kuih,
BANYAK2 kuih, kuih apa yg sedap?
Oh, BANYAKKUIH YG SEDAP.


*Soklan anak buah aku 2/3 thn yg lepas*
Hape ntah!

 
On August 14, 2008 at 9:24 AM , Q said...

pergh..terharu aku kne tag..rase cm nk buat kenduri syukur 14 ari 3 malam..tq2..

 
On August 14, 2008 at 9:53 AM , l.i.f.e said...

hehehe tahniah kerna berjaya menghabiskan nya :))

 
On August 14, 2008 at 4:27 PM , Ojie said...

haih..kena tag..isk..ko menyampah blog aku ke kuih?

 
On August 14, 2008 at 7:44 PM , yoshz said...

Wohoho...sempat kutuk hantu tisu aku. Ape kata kutuk Idrul? kan lagi sedap telinga mendengar...

 
On August 14, 2008 at 7:57 PM , Wardrobe kita said...

fuh, sungguh padat dan berinformasi..smua brita terkini ada kat dalam ucapan tu..baguuzzz....qaseh link blog kuih yea..

 
On August 14, 2008 at 8:43 PM , am_am_am said...

encik kuih. TAG anda telah aku siapkan. Wiuh.

 
On August 14, 2008 at 8:54 PM , Unknown said...

syanaz,
kuih yg sedap hanya satu iaitu kuih jemput2 pisang

penampo,
hah, sib bek aku tak kena penampo ko...fuh lega rasanya

life,
ini mmg satu tanggungjawab yg harus dikongsi bersama...perghh tobat tak nak kena tag lg!

ojie,
tak, aku tak nyampah, aku meluat je pasal blog ko la hari2 aku tak kerja selama 5 minit....haihhh!

yosh,
bukan aku je, semua org kutuk hantu tisu ko. hahahahaha. neway hantu tisu mmg siol la!

qaseh,
silakan link silakan...ye ucapan aku mmg bernas dan berisi pasal cita2 aku nak jd KEtua PEmuda cawangan satu hari nnt! WOW!

am,
penat tak? penat kan kan kan? padan muko ko! hahahaha