Daisypath Next Aniversary Ticker

lelaki KL kesepian?

Filed under: by: Unknown

td aku baru dapat satu info bes

bos aku mau kasi saguhati separuh gaji bulan ni

YAY!

ok ok enuff.

bercakap pasal awek...hehhehehe ni satu topik bes. ada org ckp susah bgt nak dpt awek skrg. pasal :

1) tastebud yg tinggi
2) maintenance yg tinggi
3) memilih, org kurang hensem dan kurang kredit kad NO NO NO NO
4) apa, takde keta? lagilahhhhh.....
5) lelaki melayu yg terlalu mellow
6) takut diMADUkan
7) perghhh takde yg virgin
8) hmmm aku yg kerja yg tak bes dan glam

ok adakah benda2 ini betul dan truthful? atau hanya mitos mcm i wanna see the truth ala X-Files?

ok mehla jdkan aku bahan kajian dan satu hipotesis.

1) tastebud yg tinggi
hmmm awek2 yg bercintun sama aku taklah tastebud yg tinggi, tp kalo setakat mintak banje kat starbuck atau secret resipi tuh bole la cover. tak pernah tercross over awek yg mintak banje kat hilton plak...so this is a myth


2) maintenance yg tinggi
awek2 tu juga senang nak jaga, cuma sesekali mintak perfume mahal time bufday itu bisa diatur...ok this is a myth too


3) memilih, org kurang hensem dan kurang kredit kad NO NO NO NO
woooo kalo kalian tgk muka aku kalian mesti hentak kepala kat dinding...hehe kredit kad? no i only got debit card hihihihi...again this is a myth


4) apa, takde keta? lagilahhhhh.....
ok, ada satu awek tu, aku tak sukses mau pikat dia, pasal dia fly away bersama membe aku yg berketa kancil 660cc. aku plak layan komuter n LRT je....ok this is true


5) lelaki melayu yg terlalu mellow
err awek2 yg pernah bercintun mmg ckp aku super romantik. and dowang suke plak. kuikuikui...tp aku tak la mellow bersajak majak...cuma suka bg dowang surprise...dan surprise terbaik adalah apabila aku clashkan sowang gadis pada harijadinya WOW!....ok this is true

6) takut diMADUkan
well, ko tak kawin lg sama dia, mana tau ko mau dimadukan? hihi but basically jantan2 kat KL ni miskin2. jgn takut, nak bercinta dua pun bole bangkrap, nak kawen dua? hah lawak je laaa...this is a myth

7) perghhh takde yg virgin
hmmm mengikut perkembangan berita2 di malaysia dan di blog2 juga menampakkan satu trend bahawa Durex dan 24 merupakan satu perkataan yg tidak lg abnormal. So byk dah tak kisah, dan ini mengarah kepada kehancuran umat...hhuhuhu...... this is true

8) hmmm aku yg kerja yg tak bes dan glam
ini tak applicable pada aku pasal keja aku mmg bes dan glam. tp pada kengkawan lain aku nampak pompuan keliling pinggang je walopun seorang operator di kilang2....so this is a myth

so melihat kepada catatan di atas hipotesis aku nampaknya tak meyakinkan, 3 out of 5 adalah benar. jadi adakah ini menunjukkan lelaki2 KL kesepian?

20 comments:

On August 7, 2008 at 7:43 AM , Ayu Hasman said...

kat mane aku nak isi form eh?
buleh apply ah jd awek ko?

 
On August 7, 2008 at 8:14 AM , S.YanaZ said...

Lelaki2 KL kesepiannnn?




Bukankah masih byk lagi lelaki2 KL yg lain???
opppssssssssss...!

 
On August 7, 2008 at 4:32 PM , Ojie said...

hmmmm lelaki kl kesepian kah?
kau terlupa nak tulis 1 sbb utama...
patutnya ada 9..
:-)

 
On August 7, 2008 at 4:53 PM , Letting the time pass me by said...

Cool blog.. bab takde virgin tu memang masalah umat .... tapi takkan semua dah tebuk tupai.. mesti ade yang masih dara lagi...

Selamat menyambut bulan merdeka dan diikuti dengan bulan puasa...

http://hishamjabar.blogspot.com/2008/08/satria-dan-serikandi-negara.html

 
On August 7, 2008 at 6:40 PM , Floyd said...

kalau ko nak yang virgin, couple ngan budak sekolah rendah jer lah wei... itupun kalau ko tahan digelar peodophile.

 
On August 7, 2008 at 8:04 PM , Anonymous said...

1st class article. i looooike. nnti pinjam deh. hehe!

 
On August 7, 2008 at 9:38 PM , biskutrajin said...

yg tkut dimadukan 2 cm true je..huhuhu

 
On August 7, 2008 at 11:29 PM , Marjerin said...

hahahaha..

malay gitul adalah senang sekali nak tackle dan untuk diajak make love especially bila senang mabuk, tak caya? pergi sahaja ke jalan doraisamy. ramai yg menunggu.

 
On August 7, 2008 at 11:56 PM , Unknown said...

are u,
mana main borang...bg aku

1)nama penuh
2)IC
3)brapa gaji sebulan

dan sms ke ON CINTA di 34434

s.yanaz,
ooo laki2 KL mmg byk, tp kesepian itu masalahnya.....huhuhu

ojie,
saje je aku taknak letak no 9, nnt jatuhlah ego aku sbgai lelaki...huh!

letting,
ooo mmg byk yg masih dara dan teruna...cuma aku terkejut beruk budak 8 taun skrg pun dah reti?

floyd,
hahaha komen ko mmg gampang....

extremist,
ok ok silakn silakan jdkan tesis aku ni satu kenyataan

biskut,
takde la....laki yg dah kawen takkan kawen dua punya...dowang suka cari stok geli2 je....mana ada duit nak masuk minang!

mar,
hohohoho, aku kat Jln P.ramlee hohohoho

 
On August 8, 2008 at 2:27 AM , Nad|ne said...

kesepian sangatlah lelaki² di KL ini!


hahahahaha. tapi aku menyampah dengan si virgin tapi sebok mau mengaku tidak. Bitch wannabe, perhaps?

 
On August 8, 2008 at 2:51 AM , am_am_am said...

lelaki2 KL kesepian?

Ada iklan kat TV.. sila ON SEPI.. dan sms ke 326699 untuk berkenalan dengan gadis kesepian...

 
On August 8, 2008 at 2:54 AM , Q said...

dia fly away bersama membe aku yg berketa kancil 660cc. aku plak layan komuter n LRT je....ok this is true

-pergh tangkap syahdu drama swasta la beb-

 
On August 9, 2008 at 8:16 AM , Unknown said...

nad,
gadis2 yg ko menyampah tu sebenarnya dan limelight je, nuthing else, konon dia uptodate leee

am,
hahahahaha aku tak pernah try, nnt nak try lah!

pnampo,
oh itu mmg drama swasta pun, cerekerama kat TV3 kol 10 mlm hari sabtu. hohohoho

 
On August 9, 2008 at 9:48 AM , yoshz said...

hahah. daya pemerhatian yg tajam. kalau2 ada surat2 untuk 'mimi' ko, share2 la dgn kengkawan.

are you,
wah wah. semua org u nak kapel?

 
On August 9, 2008 at 10:54 AM , l.i.f.e said...

patut kena lebih ramai jadi bahan ujikaji ni

ayu - hahaha..kan dah kena sebijik :))

 
On August 10, 2008 at 3:17 AM , Danielle_Corleone said...

hahaha! kesian lelaki.

 
On August 10, 2008 at 4:55 AM , Unknown said...

yosh,
bis tuh dah u reject :P

shila,
x terase pun..hihi..owh tenonet :X

 
On August 10, 2008 at 5:00 AM , Anonymous said...

oihh silap2...tu terpakai lil sis i nye blog acc :D

 
On August 10, 2008 at 9:15 PM , Unknown said...

yosh,
ada2. nnt aku publishkan. satu aku dah publish dah! surat2 ni under siri kejam

life,
betoi, dlm hendak mengTESTkan hipotesis ni lg ramai lelaki harus ditanya...er kita mula kan dgn diri yosh..

dan,
tula pasal, sedih aku! huhuhu

misha,
ayu?

ayu,
misha?

 
On August 11, 2008 at 3:52 PM , Ayu Hasman said...

hah jgn nak usha2 adik aku...
adik aku innesen :))