Daisypath Next Aniversary Ticker

Cikgu BM aku

Filed under: by: Unknown

ok sudah2 dgn TAG2 nih

dulu, aku ada seorag cikgu BM. dia ni badan besar, pompuan, muka mmg lah gerun, tp baik hati dan suka memperli2 aku yg comel nih. dlm kelas aku ada geng. 3 org. satu gemok, satu tinggi, satu comel (aku). subjek yg aku paling benci adalah prosa klasik melayu (aku rasa cikgu ojie pun benci nak ajar gamaknya hahahaha). tp subjek yg paling aku suka adalah tatabahasa nak nak tang bina ayat tuh...

so, satu hari cikgu tu suruh lah kitaorg buat ayat dr perkataan yg diberi. dan salah satu perkataannya adalah :

'madu'

dan ayat aku adalah :

Abu dilihat sedang bermadu kasih dengan aweknya Suria di tepi tasik itu.




dan komen cikgu :

Ayat yang tidak bermoral, sebagai seorang muslim ini tidak sepatutnya menjadi topik kamu!


aku : hahahahahahahaha


*sori cikgu, kadang2 kami mmg gatal

13 comments:

On August 14, 2008 at 10:26 PM , Ayu Hasman said...

kalau "habis madu sepah dibuang" ?

 
On August 14, 2008 at 10:55 PM , Ojie said...

anda comel?
uhuk..sakit dada dengar sbb batuk secara tiba2..hahaha..

*subjek yg aku paling benci adalah prosa klasik melayu (aku rasa cikgu ojie pun benci nak ajar gamaknya hahahaha)
gua tak ngajar topik nih..budak skola rendah belum bljr lg :-)

*sori cikgu, kadang2 kami mmg gatal
kadang2?
errr bkn selalu ke?
muahahahaha...

*ojie tengah pejam mata sambil membayangkan mcm mana agaknya kalau kuih jd student dia*

 
On August 14, 2008 at 11:53 PM , Unknown said...

ayu.
wah....sungguh dalam maknanya..ini amat tragik!

ojie,
weh ko jgn dengki ngan aku yeee...aku sungguh comel la, takpe2 nnt aku upload gambar aku yg comel...mesti ko tersentak kagum WOW!
takla, aku org yg sopan tak gatal, ini hakikat semua org mesti percaya tau!

 
On August 15, 2008 at 2:58 AM , man_helang said...

ye sememangnya ko gatal...ko gatal pi tag aku naper??? arghhh...masuk ko dah 3 org tag aku...hutang lama pun aku tak bebayar lg...ish...takpe ah...aku kumpul bebanyak sket...nanti aku bayar sekali gus...canteekkkk

 
On August 15, 2008 at 4:17 AM , S.YanaZ said...

KUIH,
aku bagi markah penuh utk ayat yg dibuat.

Tapi ditolak setengah sebab perkataan AWEK tiada dlm kamus DBP.

 
On August 15, 2008 at 4:19 AM , S.YanaZ said...

Cehhhh!!!

:]

 
On August 15, 2008 at 6:51 PM , yoshz said...

Air Suria manis seperti madu.
Hmmm....boleh kan?

 
On August 16, 2008 at 9:40 AM , l.i.f.e said...

Suatu hari Abu memberitahu yang beliau telah memadukan Suria. boleh?

fobia giler dgr perkataan madu ni :|

 
On August 17, 2008 at 3:43 AM , Danielle_Corleone said...

ala cikgu tak "sejuk" la camni! hahahaha!

 
On August 17, 2008 at 6:13 AM , Rajuna said...

bermadu adalah poligami?

 
On August 17, 2008 at 7:11 PM , Unknown said...

man,
hahaha dah habih life tag aku, aku pun tag la sesapa yg tgn aku gatal nak mengeTAG! hahahaha

syanaz,
perkataan AWEK, BOHSIA, BOHJAN, CHIKAZ, CHIKS, AMOI, semuanya mmg takde dlm kamus Dewan, tp ada dlm dewan tarian. hohohoh

yosh,
manis mcm madu? entahlah aku rasa mcm biasa je.....

dan,
cikgu mmg tak sejuk, malah dia sentiasa hot temper

raj,
madu mmg manis, tp kalo bermadu lg manis kalo kena caranya! HAHAHAHAHA

 
On August 18, 2008 at 7:48 AM , Kikuri-hime said...

Biasalaaa.. boys mmg camtu. X bole layan sbb nnt makin menjadik...

P/S-
Aku paham perasaan ko time belajo Prosa Klasik sbb aku bole nampak tanda soalan besor kat pala students aku time literature....

 
On August 20, 2008 at 9:58 PM , Q said...

walaupun aku tak pernah tgk kau..tp aku ade trase aura comel..mmg slalu org kate kalau diri tu comel..beliau akan ade sense yg spesel..


p/s : aku tak tau mende aku merapu kt atas ni..