Daisypath Next Aniversary Ticker

emosi adalah satu anugerah

Filed under: by: Unknown

hari raya kali ini aku bajar satu perkara penting...

semasa bermulanya cuti pada sehari sebelum raya spailah start keje arini selasa 7/10/08, semuanya seronok bergembira makan2.

raya pertama aku cirit birit pasal bantai makan menu mcm yosh jugak caihhh

tp apa yg aku nak citer ni adalah bagaimana selama seminggu tu aku tak sempat tgk berita sama ada baca suratkhabar, internet atau TV.

apa paklah nak pertahan jawatan?
ada org nak take over kerajaan?
krisis global dunia?
harga minyak naik / turun lg?

semuanya aku tak update langsung...yg penting kitaorg konvoi ramai2 ziarah sanak saudara. gelak2 hilang semua stress

balik opis mula baca berita balik, nak harun boleh jd stress rupanya yeee baca masalah2 dunia ni....

so mula hari ini aku akan cuba tidak terlalu serius membaca atau tgk berita

aku taknak stress, kalo stress mudah kena heart attack

hidup ni masih byk aku belum teroka...first time drive pg pantai timur amat mengujakan, potong kereta2 yg lembap kat hiway keratong dan tepi pantai tu mmg bes, baru dpt test kuat tak kuat enjin keta aku nih, dan baru tau sonoknye drive gear manual, kalo auto mesti tak bes bila nak motong kan?

gelak ketawa besama familia menghilangkan sebentar ketaksuban aku pada pencarian milionaire dlm diri ini

dan aku tak sanggup kehilangan org yg paling aku sayang





sekian post emo aku kali ini

samat hari raya!

16 comments:

On October 6, 2008 at 9:30 PM , Ojie said...

mmg sgt emo..
ngeee...
anyway, slmt kembali bertugas..

beb, ko tanak maafkan aku ke? huhuhu..
aku sedih..
aku plk nk emo lah..

 
On October 6, 2008 at 9:37 PM , Unknown said...

ojie,
aku hanya akan maafkan ko kalo ko kirim kat aku kuih tart buatan ko sendiri

hahahahah

 
On October 6, 2008 at 11:05 PM , Ojie said...

kuih tart? err kalo tart tunjuk aku boleh la bg ko..hehehe

 
On October 6, 2008 at 11:45 PM , Wardrobe kita said...

haa...baru ko tau best motong ngan keter manual ni?next time ko cuba kat bukit 7 merapoh..amacam?ada bran?

 
On October 7, 2008 at 12:12 AM , Unknown said...

ojie,
kalo setakat tart tunjuk aku pun boleeeeee haihhhhh

tp aku nak rasa yg 'homemade' hehehe pasal lg rapuh dan lembut gituuu

qaseh,
tula pasal baru aku tau selama ni aku drive Federal Hiway cam takde adventure jeeee

bukit 7 merapoh? mana tuh? cube kasi google map siniii

 
On October 7, 2008 at 12:51 AM , Ojie said...

owhhh kalo homemade tuh aku kene bukak buku resepi la..muahahaha..
huhu ko buat aku tingin gile nk mkn tart skrg nih..ko pn suka mkn tart eh? masyukk sungguh bila tart itu cair di mulut kan? kan? kan?

 
On October 7, 2008 at 1:17 AM , Unknown said...

ojie,
ko baru nak bukak buku...huh takyah la buang masa, ianya amik masa 18 taun baru perfect, memandangkan ko skrg umur 28 campur 18 taun lg, ada la umur ko 46 taun baru perfect kuih ko....hoh?

aku minat giler dowh...nak2 yg buat pakai butter WOW sungguh bes!

 
On October 7, 2008 at 1:44 AM , Ojie said...

ahhh ko jgn pandang rendah sama aku taw..mana ko tau 18 taun baru nk perfect..silap2 sebulan je aku dah terer..hehehe tu pn kalo ari2 aku praktis buat la..huhuhu

uishhh sgt setappp okeh..lg2 kalo dia letak susu tepung sket..huhuhu..aku klh ngn TART NANAS!!!

 
On October 8, 2008 at 12:51 AM , Ayu Hasman said...

weyyy....nak duit raya...kasihanila diriku ni....

 
On October 8, 2008 at 1:01 AM , Danielle_Corleone said...

anugerah yang sangat ada nilai. hehe.

 
On October 8, 2008 at 2:07 AM , Wardrobe kita said...

bukit 7,merapoh,pahang tempat bas eksiden raya 2003/2004 yang ramai meninggal tu..before sampai gua musang..cuba la..

 
On October 8, 2008 at 2:55 AM , Unknown said...

ojie,
yela yela, ko mmg terer, ish ni yg maleh berdebat dgn wanita mesti dowang menang...grrrrrr

ayu,
nak wit ayer? atang la umah!

dan,
ye sgt bernilai, dan juga mampu memusnahkan diri hohohohoho

qaseh,
wah ko suh aku mati cepat ke? errr ngeri ngeri.......

 
On October 8, 2008 at 9:26 AM , l.i.f.e said...

manual mmg best...tp ada masanya aku seperti mahu berenti drive, biar kereta tu kat tengah2 jalan bila masa jam yang maha hebat di kl

 
On October 8, 2008 at 6:34 PM , Unknown said...

life,
hahahahaha aku pun pernah nak wat camtu! hahahahahah

 
On October 8, 2008 at 10:26 PM , Q said...

hah bile cite bab2 cuti ni..ko rase mane best g cuti?

 
On October 8, 2008 at 11:46 PM , Unknown said...

pnampo,
aku still prefer pantai timur, entah la, life sana slow gila babeng...layan je satu hari spai ptg...hahahaha