Daisypath Next Aniversary Ticker

hantu

Filed under: by: Unknown

membe aku baru pindah umah, sumwhere bukit jelutong, kawasan baru la

dia citer kawasan umah dia ada hantu

salu kalo aku dgr citer hantu dr bebudak sekolah asrama je, mcm citer yosh tu hantu kepala anjing takleh bla hahahaha

tp biler membe aku citer dia kena kaco lg smlm mcm real plak jadinye

kisah nye camni, membe aku ni dia tinggal sowang kat umah teres dua tingkat tuh

ada satu mlm tu dia sesowang pastu dia nampak mcm kelibat lalu, perghhhh

dan lg bes dia punya ultimatum, bile hantu tu berdiri sebelah dia time dia tgh solat isyak....perghhhhhhhhh giler scary! membe aku terus lari tak pandang belakang pg umah jiran depan

hantu tu plak membe aku citer cantik dowh, gadis pkai serba putih...huhuuhuhuh

dah seminggu hantu tu kaco kawasan tuh, dan dah ada jiran yg pindah umah

membe aku tido umah membe dia skrg...giler dia cuak dowh


so kalo nak beli umah, beli la umah kawasan org dah ramai, jgn jd cam membe aku beli kawasan baru takde org...kesian dia


salu kalo dgr citer bebudak sekolah asrama takla aku cuak sgt, gelak ada lg...

tp biler membe dah koje2 ni citer mmg real...aduh giler cuak nak tinggal sesowang kat umah

15 comments:

On October 12, 2008 at 7:21 PM , biskutrajin said...

tetiba aku scary la kan pasal slalu dok umah sensorg...

 
On October 12, 2008 at 8:04 PM , Unknown said...

biskut,
hahahaha tu la pasal. biler membe aku citer zaman2 moden ni ada hantu gak giler scary dowh!

 
On October 12, 2008 at 9:53 PM , Ojie said...

sy takottt citer hantu..cukup2lah dgn citer Kekasihku Seru itu..huhu

senang2 dok je ramai2 ngn member..takot mlm2 kang ko plk kene kaco hantu..hahaha

 
On October 12, 2008 at 10:49 PM , Unknown said...

ojie,
hoih ko jgnnnn aku ni pung penakut gak....takmo takmo!

citer hantu last aku tgk sambil tutup mata -> Dark Water - giler scary dowh!

 
On October 13, 2008 at 4:37 AM , Q said...

apsal mesti hantu kene pkai kaler putih ek? ade dlm polisi dorg ker ek? hah da hantu cantik pe lg? kenalkan la dgn parents..baru la berkat..

 
On October 13, 2008 at 4:47 AM , yoshz said...

haha. aku selalu berimaginasi begini. tengah2 semayang, dia duk tepi, tepuk bahu. "hah, imam!"

 
On October 13, 2008 at 8:40 AM , helomynameisjaye said...

hahaha..komen yoshz mmg bodoh.tp better la jgn dok sensorg.faktor keselamatan satu hal.ko bygkan mati sensorang lam umah and then mayat mereput tadek satu org pon tau until bau busuk menular ke umah jiran(tu pon kalu ade la)

 
On October 13, 2008 at 6:32 PM , Unknown said...

pnampo,
hahaha tu la pasal aku pun rasa mcm cliche gak - cantik pastu pakaian kaler putih. tp membe aku dah citer camtu so mcm real la

yosh,
hohohohoho pastu ada plak yg follow lg kat belakang dah jd mcm solat jumaat. WOW giler scary!

miss,
errr jauh sungguh imaginasi ko. kalo camni kena kawen cepat pergghhhh ini lg scary dr jumpa hantu! -----> pd gadis2 dan lelaki2 metrosexual hahahahaha

 
On October 14, 2008 at 5:09 AM , am_am_am said...

aku penah kat skolah dulu, time bagi salam, ada orang tengah tengok. gila cuak. rupa2 nya member aku, dia nak tanya aku solat apa. dia pakai bedak sejuk. gile ah. nak tercabut jantung aku terkejut.

 
On October 14, 2008 at 8:07 AM , l.i.f.e said...

haihhhh...mereka juga makhluk tuhan. eh eh, lelaki pun penakut juga ye? hehehe

tp betullah ojie...cerita ku seru tu memang seram giler...tp kalau tak tgk mcm nak tahu pulak apa jadi

 
On October 15, 2008 at 2:17 AM , Unknown said...

am,
hahahahahahaha mcm siol la membe luuu hahahahha

life,
ko jgn.....hantu ni baik laki ke pompuan ke arbok ke pengkid ke semua takut siollllll, bukan apa dowang suka muncul as SURPRISE!! ishhh scary dowh....

 
On December 22, 2008 at 12:37 AM , Anonymous said...

tumpang tanya,
BUKIT JELUTONG @ SHAH ALAM ke??
kalau ye nak tahu JALAN APA, penting sunggoh neh!!

ps:: PENINGGAL BUKIT JELUTONG
pss:: persiapan perlu dibuat
psss: info la kat aku jalan apa!!

 
On December 22, 2008 at 12:37 AM , Anonymous said...

tumpang tanya,
BUKIT JELUTONG @ SHAH ALAM ke??
kalau ye nak tahu JALAN APA, penting sunggoh neh!!

ps:: PENINGGAL BUKIT JELUTONG
pss:: persiapan perlu dibuat
psss: info la kat aku jalan apa!!

 
On December 22, 2008 at 12:37 AM , Anonymous said...

tumpang tanya,
BUKIT JELUTONG @ SHAH ALAM ke??
kalau ye nak tahu JALAN APA, penting sunggoh neh!!

ps:: PENINGGAL BUKIT JELUTONG
pss:: persiapan perlu dibuat
psss: info la kat aku jalan apa!!

 
On December 22, 2008 at 12:39 AM , Anonymous said...

sorry ghairah menekan ENTER!!!