Daisypath Next Aniversary Ticker

Sonoknya

Filed under: by: Unknown

td pg CIMB (bank lg....apa kejadahnya hidup aku ni penuh dgn lawatan2 ke bank?)

tanya mamat hensem kat kaunter pertanyaan,

"bang, nak idup insurance roadtax katner?"

"adik kuar balik pintu kanan tingkat 2"

hehehehe dia panggil aku adik, kiut tak aku?

naik atas tingkat 2

amik no, tunggu, tunggu, tunggu. sib baik awek kaunter cun, mata cokelat mcm Cameroon Diaz, tp body mcm Ojie..(muahahahahaha jgn mare jie..)

ting tong, no aku dipanggil

kak, nak idup insuran road tax bape ye?


akak pun wat2 sibuk depan komputer, 5 minit kemudian...

RM900

hooooooo byknye duitttttttt, aku terkebil2 pikir mana nak korek...takkan nak korek kat Lily? tak standard la camni!

hmmm puas aku lama memikir, last2...YAHUUU!

aku terloncat puas!

RM900 - RM630 (rebet minyak) = RM270 jeeee

tq kerajaan tq, tq sebab banje saye idup kat insuran road tax!

tq tq heeeeeeee

8 comments:

On September 8, 2008 at 2:25 AM , ijan said...

akak tu sibok2 dpn pc selama 5 mnt tu sbb dia nk abis kn game solitaire dia...

 
On September 8, 2008 at 9:12 AM , S.YanaZ said...

Lu ckp bijak bikin magic...
Apaa lagi, beb...

 
On September 8, 2008 at 9:54 AM , l.i.f.e said...

ah'ah lah kuih..keluarkan kan la skill david koperfil ka..david blen ka
hishh

 
On September 8, 2008 at 4:30 PM , Ojie said...

ahh senang2 ko terus je keja kat bank..tayah susah2 nak kua masuk bank..

tp aku confused..awatnya nama aku diperkotak-katikkan dlm entri nih..waaaaa mau tuka nama la cenggini..huhu

 
On September 8, 2008 at 5:43 PM , Unknown said...

sultan,
tula pasal, aku pun rasa gak camtu, entah2 game counter strike kot?

syanaz,
ye aku mmg terer ngalahkan bomoh duit sekalipun hohohoho

life,
uhhh cukup setakat ni je, aku kena guna magic aku utk masa lain plak...errrr raya dah dekat ni...

ojie,
tula dulu mak aku suh pg bajor bank management aku tolak mentah2, ha kan rasakanlah sumpahan mak! hohohoho
nama ko tak diperkotak katikkan, tapi diperBOXa BOXikan saje (muehehehehe)

 
On September 8, 2008 at 11:04 PM , Hajime said...

hmm...
roadtax aku rm300+- gitu...
ah!
aku ade duit lebih!
(slambe belagak)

 
On September 9, 2008 at 1:46 AM , Unknown said...

hajime,
siol la luuu...cis! jeles2

 
On September 12, 2008 at 9:02 PM , Q said...

erk comel?? kalau aku jd brader kaunter tu..slamber aku sound " pakcik keluar ikot pintu depan pastu pakcik jgn dtg lagi ok? terima kasih "