Daisypath Next Aniversary Ticker

magic

Filed under: by: Unknown

semalam pg bank, cucuk ATM, selepas a few seconds WOW beriban-riban di tangan aku, nak masuk poket pun susah.

dah masuk dlm wallet, punyalah bangga, wallet tebal pasal penuh duit tuuuuu


on the way balik...


singgah CIMB jap,

pastu Public Bank,

wat corner sikit, masuk simpang singgah Hong Leong Bank plak,

pastu lalu depan TMnet masuk jap,

wat lompat katak skit, terus lap MAXIS

pastu wat U-Turn terus hit Maybank,

ohhhh penatnya....balik naik opis balik. dah la pose. kalo tak bole gak singgah mamak oder CENDOL SATU! pastu dlm kepenatan tu kuarkan wallet, nak tgk duit yg berkepuk td

tetapi

tetiba je duit dah hilang.... semua jd kertas! semua jd resit2! APAKAH? MANAKAH?


magickan aku? terer tak aku tukarkan duit2 td jd kertas2 yg bertaburan dlm wallet nih...haaa

hanya ahli magis tahap dewataraya je mampu buat mcm yg aku buat

ha korang bile lagi? DUE DATE dah sampai tuuuuuu



huhuhuhuhuhuhu

18 comments:

On September 3, 2008 at 6:57 PM , Ojie said...

hahahaha aku awl2 lg sume suda settle..errr bukak pose cane? duit dah jadi kertas? telan air liur je ke? muahahahha

waaa jgn la ckp cendol..aku skrg ngidam mkn bende2 manis..haih ni nak buat buka kat nyonya kitchen nih..cendol dia..perghhhh...
*ojie telan air liur aje*

 
On September 3, 2008 at 6:57 PM , man_helang said...

eh...ko tak buat lap kat balai polis ker??? aku ade utang 300 kat latok...ha ha

 
On September 3, 2008 at 7:26 PM , biskutrajin said...

hah...ni kes bayaq bil tetunggak2 la neh...heheh...btw, slamt knal

 
On September 3, 2008 at 7:47 PM , l.i.f.e said...

perghhhh rajin giler rayau satu2

penah dengar tentang pembayaran secara online tak? menjimatkan masa dan tenaga. tak perlu nak pergi mencari cendol atau abc selepas itu

:D

 
On September 3, 2008 at 7:53 PM , Unknown said...

ojie,
bukak pose? seb bek ada bubur lambuk free kat kg baru...kalo tak naya jeeee

man,
tak, dulu dah wat sekali, nyesal woooo kasik rm250 gitu je kat latok! haih, pastu tobat tak langgar red light dan speed trap huhuhuhu

biskut,
tak tertunggak, tp on the timeeeeee tuh! itulah kehidupan aku tetiap bulan. NYAMPAH!

neway slm kenal kembali


life,
kalo pkai online lg la tak bes! duit gaji aku camni langsung tak sempat cium! tu pasal aku suka offline, at least sempat gak la tgk duit tu berkepuk-kepuk, seblum jd berkertas-kertas....huhuhu

 
On September 3, 2008 at 8:05 PM , ijan said...

singgah je la mamak tu. amik table dlm skit. x kn la xde bilik rahsia. haha...

 
On September 3, 2008 at 8:40 PM , Unknown said...

sultan,
hahahaha siol la lu..weh mcm biasaaaa je

 
On September 4, 2008 at 1:03 AM , Wardrobe kita said...

tu lah...tiap2 bulan duit aku pn jadik kertas jugak..cne eh??

 
On September 4, 2008 at 5:51 AM , Ayu Hasman said...

nak tau tak cecara xnak kasik duit jd kertas?

bg je duit tu kat i..

i g shopping..i janji x kasik u receipt shopping.hihii

 
On September 4, 2008 at 8:16 AM , S.YanaZ said...

Kuih,
Gua punye magic lain skettt.
David Blaine ngajor.

Duit bertukar menjadi sepasang kasut dan henbeg.Suami gua TEPUK DAHI sbb punye ler heran dgn magic guaaa...

Apa macam?

 
On September 4, 2008 at 5:40 PM , Unknown said...

qaseh,
ontah la, pueh den nak tukar bondo lain tak jadik jugak...poning palo den

ayu,
kalo camtu lg tak bes, duit i tak bertukar jd apa2 la....ish ish ish

syanaz,
suami u pun sama la spesis mcm i....spesis magician hahahaha

 
On September 5, 2008 at 8:24 AM , KARKADEWA said...

eh...
gua pon terlupe la nak buat magic mcm tu....
slalu gua la org pertame yg buat...
mungkin sbb gua sdg berpuase kot...
hurrmm....

 
On September 6, 2008 at 3:20 PM , poyotito said...

kes2 gini buat gua lebih feel menganggur nih

 
On September 7, 2008 at 10:56 PM , Rahimin Idris said...

gua tak ada apa-apa nak bayar la setakat ni. tak ada hutang. alhamdulillah. rumah pun tak beli lagi. ingat nak melabur kat asb/asn/tabung haji. lepas tu beli rumah. tiap2 tahun bayar rumah pakai dividen tu je. gaji save. amacam idea gua?
kalau macam ni gua tak kerja pun tak apa kan? hahaha

 
On September 8, 2008 at 12:16 AM , Unknown said...

karka,
jgn jdkan puasa alasan...tak bek tau

poyo,
ok lah feel menganggur, aku yg koje ni lg plak feel mcm duit aku bank yg punya! hoih!

rahimin,
fuyoooo, wa tak terpikir plak masa nak start berhutang aritu...TAHNIAH anda sedang menuju jalan ke kekayaan!

 
On September 8, 2008 at 6:16 AM , am_am_am said...

owh. magic. aku lagi suka online. kalau tak duit-duit tu bertukar jadi kasut-kasut-kasut dan kasut lagi. wiu. terpikir lak nak beli kasut sepasang lg. haih.

 
On September 8, 2008 at 5:45 PM , Unknown said...

am,
hooo ko lg terer, duit tukar jd kasut....aku tak mampu dowh setakat kertas sajee huhuhuhuhu!

 
On September 12, 2008 at 9:00 PM , Q said...

ah majik ko tak power dibandingkan dengan aku..aku mampu menukar duit jadi serbuk hampas dlm poket seluar..hah bole celen?