Daisypath Next Aniversary Ticker

belacan sungguh!

Filed under: by: Unknown

ahh penat2. dah renew insurance road tax, dah dpt rebet rm625 itu menyeronokkan aku. lalu sebelum masuk keta aku ternampak sebuah gerai makan.

jeng jeng jeng!

disebabkan naluri kuat mkn aku ni terlalu gengster, maka aku pun ngan selambanya singgah sebentar di gerai itu...nyam nyam nyam!

usha2 lauk2 yg bes...errr biasa2 je. aku sukakan makanan yg esotik, kalo erotik lg bes! usha punya usha, bau punya bau, last2 jumpa sesuatu yg agak pelik.

cendawan goreng

aku tak pernah mkn menda ni. ok la, kita try sekali la! ala bukan pengsan pun....

"bang bungkus cendawan ni rm2"

abg tu pun bungkus la, sambil muka dia usha2 aku igt tak pose nak balik umah mkn. hoi aku nak buat bekal buka pose la!

"err...tak cukup la, tambah singgit lg bang" pinta aku yg tunduk pada nafsu serakah.

kalo mkn menda2 goreng ni ada cecah2 sos ke lg bes! tetiba aku ternampak belacan. WOW! cecah belacan lg WOW!

"bang bungkus belacan ni ye skit"

siap bungkus, nak bayor plak.

aku bg rm10.

abg return rm6.

aik? bukan aku mintak cendawan rm3 ke?

"bang, ni rm6. cendawan saya rm3"

abg tu jawab..."ye la belacan ko tu singgit..."




korang penah tak mkn kat gerai belacan dia kira rm1?

belacan sungguh!

13 comments:

On September 10, 2008 at 1:15 AM , Ojie said...

ko nak free, ko tumbuk arr sendiri..tp sambal belacan mak aku paling power beb..uikss..meleleh air liur ats keyboard dah ni..muahahah

 
On September 10, 2008 at 2:15 AM , Unknown said...

ohh ko pun sama kijam mcm abg gerai tu heh!

aah mak kita plg bes kalo wat belacan, mak aku plak siap ada limau2 ketul2 dlm belacan tu, woooooooooo...

 
On September 10, 2008 at 6:56 AM , l.i.f.e said...

ahhh..ko beli belacan ke beli sambal belacan ni? kompius dehhhh

cendawan goreng paling baik berada di taman U, skudai...perghhh...tak ingat orang keliling dah

 
On September 10, 2008 at 6:40 PM , Unknown said...

life,
aku beli sambal belacan la. kan biasa bile kita beli nasi campur kita sauk sikit masuk dlm pinggan mkn kan? mana pernah org kira. tp abg ni bulan pose ni dia bantai kira plak cisssss

 
On September 10, 2008 at 8:52 PM , ijan said...

sound skit brader tu...

hoi... ko jual kuih ke jual belacan...!!!

 
On September 11, 2008 at 12:15 AM , Wardrobe kita said...

ko ingat blacan x de nilai ke? air kosong kat KLIA pn 50sen tau?

 
On September 11, 2008 at 2:19 AM , Unknown said...

sultan,
wa bile bulan pose ni jadi baikkkk je, spai kena beli belacan rm1 pun wa bayorrrr je. hoih

qaseh,
mana aci. kalo aku amik masuk nasi bungkus aku camne? mesti dia tak kira kan kan kan. eh ko tinggal di KLIA kah? hehehe

 
On September 11, 2008 at 11:26 AM , S.YanaZ said...

KuihMuih,
belacan tuh aper...
Kat Ostolia nih mana nk carik belacan tawww...

:P

 
On September 11, 2008 at 9:06 PM , Wardrobe kita said...

tinggal d KLIA? biar btl soalan ko ni..aku keje d KLIA dulu..iya, baru aku ingat..smbl belacan kt food garden KLIA pn singgit..ceh..mmg cekik darah..

 
On September 12, 2008 at 12:19 AM , Unknown said...

syanaz,
belacan tu adalah kalo GORENG PON SODAP!!!

qaseh,
oooo lu dulu keje di KLIA....wah pramugarikah? Wah!

 
On September 12, 2008 at 8:53 PM , Q said...

weh kalau aku jadi brother tu...kalau kau jek aku tros cas jd rm1.50 ok cun?

 
On September 18, 2008 at 3:11 AM , Sweet Thinker said...

ekeke. budu sor bos!

 
On September 18, 2008 at 8:36 AM , Unknown said...

pnampo,
woooo siol laaaa

extreme,
budu takdok, berudu ok? hehehe