Daisypath Next Aniversary Ticker

hoi! mulut cam harammmmmmmm!!!

Filed under: by: Unknown

aku keje kat opis yg penuh dgn pompuan

dan pompuan2 ni mempunyai mulut yg sgt macam haram jadah

aku kadang2 rasa nak terajang je sekor2, tp kang aku buat camtu dowang ckp aku pembuli wanita plak

secretary aku pompuan, mulut dia mmg kalo ada title Goddes of Mulut Lancang atau shortformnye Gomucang mmg dia plg layak. dia igt opis ni bapak dia punya. kalo aku dtg lambat sikit say 9.30 sibok tanya nape dtg lambat. tp kalo dia dtg lambat nak mampos say 10.00 rilek je wat tak tau

jiran2 meja aku keje juge semunya pompuan. yg lelaki jauh sikit. bile telah dikelilingi pompuan2 yg dah la tak cun mulut cam haram plak membuatkan aku tensen hari2 dtg keje

aku pun tak paham apa la yg didengki sgt ngan aku

korang tau la kan lelaki kalo wat keje kat mulut senyap je,tangan je la bergerak. end of the day keje aku siap la. tp pompuan2 ni bila wat keje tgn bergerak ngan mulut bergerak so bile nak abis keje?

bile nampak aku mcm rilek je semua org igt aku takde keje dtg opis

kepala hotak korang. aku bawak masuk opis fee rm100 ribu lebih okkkkkkkk. project ni dahla aku handle sorang2 plak tu

dorang ni mmg giler. aku mmg benci

tu la pasal aku nak resign. tak tahan ngan mulut2 mcm haram dowang ni

fuhhh hidup mmg penuh tekanan

dulu masa ramai lelaki rilek je. errr mana la lelaki2 ni tak mintak keje kat opis bos aku ni?

sori la aku bukan gender discrimination, cuma nyampah ngan opismate aku ni je


fuhhhhh

4 comments:

On December 19, 2008 at 1:25 AM , yoshz said...

Ko nak setat kompeni baru kah? ade nak pakai org. aku relakan ajer

 
On December 19, 2008 at 6:15 PM , l.i.f.e said...

haihhh...jgn marah2...nanti kena sakit jantung

 
On December 29, 2008 at 7:36 PM , Ojie said...

beb, mulut aku xcamtu pn..huhu

 
On December 30, 2008 at 1:48 AM , Unknown said...

yosh,
aah aku nak start kompeni baru...yela kata nak pkai lamborghini revanto, kalo makan gaji je dpt beli wallpaper je la hihi ko nak jadi aku punya assistant ke mcm bile aku suruh buat kopi ko buatkan, aku suruh ko tapau lunch aku ko tapaukan...ko sanggup ke? hihihhi

life,
mana tak marah kalo dah perangai camtu? mmg aku sakit jantung pun duduk opis ni lelama

ojie,
hoi mana ko pergi lama menyepi? ko tak rindu kat aku ke. ye ye aku tau mulut ko tak camtu (harap2 la ye hihihihii)