Daisypath Next Aniversary Ticker

2009 here i come!

Filed under: by: Unknown

REBELISTIK

tahun 2009 akan menjadi lebih rebelistik pada aku. apa itu REBELISTIK? ianya adalah REBEL + REALISTIC. so kita akan lebih rebel tp biarlah realistic taklah rebel mengarut ok.

bercakap pasal rebel atau suka melawan ni aku mmg ada satu perangai sikit la. mmg aku rebel tp in the very subtle way. contoh kalo aku nak pg disco aku pg la walopun mak aku tak pernah ckp tak boleh tp mmg la takbole kan tp aku nak pg juga pasal nak dgr lagu dipasang tahap kuat gaban gile. bile aku pasang kuat camtu mesti la mak aku mara pasal pening kepala dia dgr lagu aku gedish-gedish- dub- dub- tap belum pasang lagu Kill Em All Metallica lagi macam haram hahaha

lagi contoh beli keta. masa aku nak beli aku dah set nak beli keta sport. tp semua org ckp takleh nnt mahal nak maintain. so survey punya survey akhirnya jumpa la satu keta yg ala2 sport tp oklah. pastu org tanya nape tak beli keta X? kan lebih besar harge plak tak jauh beza. KAN AKU DAH CKP AKU NAK KETA ALA2 SPORT! suka aku la

lagi contoh girlfriend. aku hanya nak yg cantik saja walopun ramai gadis yg tak berapa cantik minat kat aku (HAHAHAHHAHA cam haram perasan).

so in the end aku akan pg club naik keta ala2 sport bersama gfren cantik.

ha REBEL tak aku?

hahahahahahha

ok enuf2

so esok taun baru 2009 dan aku harap hidup aku akan lebih mencabar, jumpa org baru dan org baru ni harap2 Dato'2 Tan Sri2 dan CEO2 la. hihihihi

selamat tahun baru kepada semua kawan2 di blog. kenangan lama jgn dikenang, ciptalah kenangan baru

p/s - smlm berita jam 11 kat TV1 berakhir dgn pembaca berita beri pepatah ni

"Lebih baik berkawan dengan orang bebal dari bergaduh dengan orang berakal"

camne tuh?

8 comments:

On December 30, 2008 at 8:32 PM , Ojie said...

"lagi contoh girlfriend. aku hanya nak yg cantik saja walopun ramai gadis yg tak berapa cantik minat kat aku (HAHAHAHHAHA cam haram perasan)."
hehehe ni nk kata yg ko sbnrnya pn xde la berapa nk kacak kan?

hahahahaha..jgn marah beb..besok dh tahun baru..mula ngn idup baru kan? moga2 ko dpt capai target ko tuh..

Selamat Tahun Baru 2009 kawan :-)

 
On December 30, 2008 at 10:09 PM , Unknown said...

ojie,
;-(

 
On December 30, 2008 at 11:56 PM , Denanz ... said...

selamat tahun baru.

 
On January 5, 2009 at 10:48 PM , Ayu Hasman said...

haahahaa...
tu je mampu i type :P

 
On January 6, 2009 at 5:23 PM , Unknown said...

denanz,
selamat selamat

ayu,
pehal? hehehe how r ru girl! lama tak update pe cerrrrr

 
On January 7, 2009 at 5:18 AM , Danielle_Corleone said...

selamat datang perkara baru!

 
On March 14, 2009 at 5:16 PM , artsoul said...

ha,mmg rebel...

 
On March 29, 2009 at 3:33 AM , man_helang said...

kata2 yg masuk akal gak...mesti si farid ismit amir yg mengungkapkannya...