Daisypath Next Aniversary Ticker

penat

Filed under: by: Unknown

life is just......

hidup aku ni bukannya perfect, aku try to be perfect but in the end i will lost to my own self.

penat jugak hidup asik memikirkan orang

jangan mengeluh nanti Tuhan amik balik semuanya lagi tak best

cuma, sebagai manusia biasa memang penat

stress out

stress out

damn fucking stress out

aku dah jauh dari Tuhan agaknya

dulu susah juga nak stress out camni

tapi bila kita mula byk terlibat dengan manusia lain maka setiap gerak geri kita ada kesannya

adakah aku perlu kepada seorang teman yang boleh catch up dengan pemikiran aku yang terlalu panjang

penat juga menyimpan segalanya dalam hati

rakan2 kata aku ni kedekut

ada yang kata aku ni tak betul

kadang2, bukan.....selalunya memang aku ni tak terdaya nak melayan kerenah semua jenis manusia

aku rasa lebih baik biarkan saja

penatlah

penat

penat

dan penat



0 comments: